mandag 5. mars 2012

fancy restaurant

i know you don't care that much about money
but i'm gonna make some and take you out


jeg har nevnt det før, men likevel, det er få ting jeg finner like rørende og tiltrekkende som dype emosjoner og hjertvarme pakket inn i syntetisk blikk. (les: navnet på dette stedet.)

og idag snublet jeg over musikken til Will Ozanne fra Southampton (aka Gang Colours), som gjør nettopp slikt. det er kanskje lett å trekke linjer til James Blake - dette er tross alt soulvokal og spinkle pianolinjer med vitaminmangel, men pakket inn i dirrende og tung bass og sporadiske bleeps/bloops. og sånt elsker jeg. og spør du meg låter det mye friskere enn det meste James Blake har gitt ut det siste året.



ps: høydepunktet fra debutalbumet The Keychain Collection er egentlig denne her. woah.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar