fredag 9. mars 2012

mister lies

enkelte ganger opplever jeg at nærmest vantro snur meg mot høyttalerne jeg har i leiligheten, sperrer opp øynene og begynner regelrett å le. og ikke en hånlig latter fordi det jeg har satt på suger intense mengder balle. så tvert i mot som det går an.

mister lies, en eller annen fyr fra chicago, vet helt åpenbart hvordan han skal sette meg ut av spill. fikk lønning idag og kjøpte masse skiver, men helt seriøst, de 30 kronene jeg brukte på de fire låtene her er det beste jeg har gjort så langt i år. dette har alt jeg kan be om. pitchet soul-vokal, seige og helt koko dype basslinjer og bare svale låtprogresjoner av en helt annen verden. DETTE ER SÅ JÆVLA FINT.

 

1 kommentar:

  1. oi, dette er fantastisk. nå har jeg hørt på ep'en seks ganger siden i går kveld.

    SvarSlett